Sprijina.ro este un loc de intalnire intre persoane altruiste si initiatorii de proiecte.


Rolul platformei Sprijina.ro este de a deveni o platforma influenta, puternica la nivelul comunitatii. Dupa ce incepem sa lucram impreuna dorim ca lucrurile minunate sa se realizeze prin intermediul sustinatorilor valorificand puterea comunitatii. Doar in acest mod vom putea obtine rezultate remarcabile.

Sustinerea unui proiect este o experienta unica. In acest mod putem evolua pe scara valorilor socio-umane inlaturand egoismul, indiferenta si separatismul, prin sustinerea de proiecte care pot influenta benefic societatea si care pot contribui la schimbarea mentalitatii.

Experienta si satisfactia pe care ti-o ofera sustinerea unui proiect prin faptul ca ajungi sa descoperi si sa cunosti persoane care vor sa schimbe comunitatea din care fac parte.

Cum poti sustine un proiect pe platforma Sprijina.ro?



Alege una dintre categoriile prezentate pe platforma Sprijina.ro. Dupa alegerea categoriei, intra pe proiectul care a reusit sa iti capteze interesul.

Ai posibilitatea sa alegi suma cu care doresti sa sprijini proiectul ales. Mai mult decat atat, poti opta pentru una dintre recompensele oferite de initiatorul cauzei, in situatia in care el considera ca doreste sa isi rasplateasca sustinatorii.

Fiecare proiect dureaza intre 1 si 60 de zile calendaristice, suma contribuita este retrasa din contul tau bancar si ajunge la initiatorul proiectului.

Vei fi informat pe toata durata campaniei prin intermediul sectiunii "Actualizari’’, unde initiatorul cauzei va posta informatii noi legate de statusul proiectului sau.

In situatia in care nu ai posibilitatea de a sprijini un proiect poti face ceva la fel de important adica, poti spune prietenilor tai direct sau poti distribui proiectul prin intermediul paginilor de socializare, astfel incat potentialii sustinatori sa doreasca sustinerea proiectului.

Creatori de proiecte?



Pentru a posta un proiect de succes pe platforma Sprijina.ro te rugam sa propui idei cat mai atractive si convingatoare, pentru a fi siguri ca vei avea succes. Sprijina.ro este un loc de intalnire intre persoane altruiste si initiatorii de proiecte inovative si deosebite.

De-a lungul perioadei de promovare a proiectului tau vei primi sprijinul necesar pentru lansarea lui, iar sustinatorii vor fi rasplatiti cu una dintre recompensele afisate la publicarea proiectului, in situatia in care este insotit de recompense. Este important sa oferi in permanenta informatii actualizate cu privire la evoluatia proiectului, deoarece cu siguranta vor fi utile in monitorizarea promovarii proiectului tau. Cel mai important aspect pe care trebuie sa il evidentiezi este scopul in care vor fi investite fondurile obtinute in urma finalizarii proiectului.

Dorim sa iti acordam sprijinul necesar pentru orice tip de proiect din lista de categorii de pe pagina principala.

Cum functioneaza lucrurile?



1. Prezentarea proiectului:

Titlul proiectului trebuie sa fie scurt si concis. Opteaza pentru un titlu care sa stimuleze interesul vizitatorilor in momentul accesarii paginii Sprijina.ro. Fotografia pe care o alegi pentru a-ti prezenta proiectul trebuie sa fie convingatoare si sa evidentieze totodata categoria proiectului astfel incat sa fie mai usor de recunoscut de catre sustinatori. Fotografia trebuie sa aiba urmatoarea dimensiune (800x600 pixeli) cu posibilitatea editarii dupa incarcare. Scrie prezentare scurta (maxim 200 de caractere) a proiectului, care va fi vizibila impreuna cu titlul si fotografia in lista de proiecte afisate la categoria respectiva. Categoria proiectului trebuie selectata din lista prezenta pe platforma. Este foarte important ca acest lucru sa se realizeze corespunzator astfel incat sustinatorii sa iti indentifice cat mai rapid proiectul. Este important ca descrierea prezentarii sa fie insotita de imagini sugestive raportate la continutul textului, avand o forma cat mai atractiva. Este foarte important sa fii comunicativ si transparent, oferind cat mai multe detalii legate de obiectivul propus. Este indicat sa iti alegi o echipa care sa te ajute la descrierea proiectului. Stabileste riguros rolul fiecarei persoane in echipa. S-a demonstrat ca sansele de reusita cresc atunci cand o echipa participa la realizarea unui proiect.

2. Editeaza un film scurt:

Adaugarea unui scurt film atractiv, credibil si transparent care sa transmita, sa comunice si sa empatizeze. Acest lucru ajuta la cresterea sansei de reusita sau chiar asigura atingerea obiectivului propus. Imaginile dintr-un video pot atrage si stimula interesul celui care priveste.

Pentru anumite persoane inregistrarea unui material video poate fi un lucru usor stanjenitor, insa nu este necesar sa fii un profesionist pentru realizarea unei filmari. Simplul fapt ca te straduiesti sa faci lucrurile intr-un mod profesional este un prim pas.

In filmare pot aparea si persoane care cunosc proiectul tau si care cred cu tarie si convingere in ideea ta, impartasind cateva ganduri legate de proiect. Acest aspect poate influenta intr-un mod pozitiv gasirea a cat mai multi sustinatori, astfel sansele de atingere a obiectivului propus sa creasca nivelul de credibilitate!



3. Calculeaza bugetul de care ai nevoie pentru realizarea proiectului tau:

Pentru a stabili intr-un mod cat mai realist obiectivul propus trebuie luate in considerare urmatoarele aspecte:
  • Suma de bani necesara pentru implementarea proiectului;
  • Costul recompenselor precum si costul livrarii lor;
  • Comisionul care revine platformei este de 5% (in cazul atingerii obiectivului) sau de 9% (in cazul in care obiectivul nu este realizat). In cazul in care initiatorul proiectului este un ONG, platforma Sprijina.ro ofera un discount de 20% din comisioanele persoanelor fizice, pastrand aceleasi criterii vis a vis de realizarea obiectivelor;
  • Comisioane cu transferuri bancare.

Realizarile tale sunt: 0% si 99% peste 100% comisioane bancare
Persoane fizice Din suma colectata se va scadea un comision de 9%. Acesta va incuraja persoanele sa-si stabileasca obiective realiste pentru proiectul lor Din suma colectata se va scadea doar 5 %. Comisionul va rasplati astfel atingerea obiectivului 1.5%
Companii non profit 7.2% 4.0% 1.5%
Companii pro profit Din suma colectata se va scadea un comision de 9%. Acesta va incuraja persoanele sa-si stabileasca obiective realiste pentru proiectul lor Din suma colectata se va scadea doar 5 %. Comisionul va rasplati astfel atingerea obiectivului 1.5%


4. Recompensele acordate sustinatorilor:

Recompensele iti permit sa te apropii mai mult de sustinatorii tai, sa cresti credibilitatea si sa te asiguri de implicarea mai multor persoane. Poti oferi sansa acestei experiente interesante!

Recompensele se pot materializa ca si multumire, servicii care nu incalca termenii si conditiile noastre.

Recompensele au valori diferite. Atunci cand doresti sa oferi recompense trebuie sa iei in considerare costurile livrarii si producerii acestora.

Stabilirea recompenselor trebuie sa aiba legatura directa cu categoria si subiectul proiectului tau de promovare. Recompensele vor fi personalizate raportandu-se la tema proiectului. Valoarea lor poate stimula dorinta de implicare a viitorilor sustinatori. Originalitatea si creativitatea reprezinta cheia succesului in momentul stabilirii recompenselor.

Recompensele oferite trebuie sa fie unice si greu de procurat din alte surse. Sustinatorii tai primindu-le se vor simti onorati ca fac parte din proiectul tau si reusesc sa contribuie la reusita ideii tale.

Este important sa mentionezi data in care sustinatorii proiectului tau vor putea intra in posesia recompenselor.

Iti sugeram sa iei in calcul si posibilitatea ca un anumit tip de recompense sa fie produs in numar mai mare (in cazul solicitarii suplimentare) decat a fost stabilit initial in timpul desfasurarii proiectului. Acest lucru va implica costuri aditionale decat cele stabilite initial. Insa, in cazul, in care recompensa consta intr-o participare directa a unui sustinator este bine sa stabilesti un numar limitat de participari. Acest lucru stimuleaza mult mai puternic contributia financiara, sprijinind proiectul favorit.

Informatii cu privire la recompensele incluse in proiectul favorit pot fi oferite in cadrul sectiunii "Actualizari", email, retele de socializare (Facebook si Twitter).

Recompensele se vor trimite doar dupa finalizarea proiectului, iar pentru recompensele de multumire ("Multumesc’’, un tricou, o felicitare, etc.) in perioada urmatoare finantarii proiectului. Inainte ca respectivele recompense sa fie trimise este indicat sa se stabileasca o lista cu recompensele si datele de contact ale persoanelor care s-au implicat in sustinerea financiara a proiectului.

5. Promovarea proiectului:

Perioada de promovare a proiectului este intre 1 si 60 de zile calendaristice. Primele si ultimele zile din perioada promovarii proiectului sunt foarte importante. Principalii sustinatori din perioada promovarii sunt familia si prietenii. Toti cei care au contribuit la proiectul tau vor raspandi informatii in legatura cu el.

O alta influenta primordiala de promovabilitate a proiectului tau o reprezinta vizitatorii, adeptii unor idei creative, unice si inovative. Sunt acele persoane care iti viziteaza frecvent pagina campaniei si doresc sa sustina proiectele favorite fie prin promovare sau contributie financiara.

Un alt aspect esential este mentinerea legaturii in permanenta cu sustinatorii oferindu-le informatii pana la cel mai mic detaliu, in primul rand raspunzand la intrebarile frecvente, precum si vizualizarea comentariilor trimise de ei, care vin in special din partea celor care au sustinut proiectul tau, astfel incat ei trebuie sa simta ca, comentariile lor sunt luate in considerare cu seriozitate si atentie.

Totodata, este foarte important sa postezi periodic actualizari cu privire la desfasurarea, evolutia si implementarea proiectului.

Doar astfel poti obtine un feedback real din partea sustinatorilor.

Reusita proiectului tine si de implicarea in promovare a acestuia prin intermediul urmatoarelor instrumente:
  • Instrumentelor de la nivelul platformei;
  • Email-uri;
  • Retelele de socializare (Facebook si Twitter);
  • Persoanele influente;
  • Marketing;
  • Offline.