Sunt Radu, m-am născut la Chișinău și am terminat studiile la București!
Cânt la violoncel și de curând sunt angajat al Filarmonicii din Brașov.
Mereu am avut un vis- să-mi iau într-o zi instrumentul și să pornesc la drum, doar din pasiunea pentru muzică și pentru a descoperi lumea din jur.
Canalul media VlogOnCello este creat din dorința de a promova și valorifica obiectivele turistice locale prin intermediul muzicii și al violoncelului. Acest proiect poate fi realizat doar cu ajutorul oamenilor care vor să îmbunătățească mersul lucrurilor în domeniul cultural și turistic, și vor să promoveze valori cu adevărat importante într-o lume în care acestea se pierd.
Așa s-a născut ideea proiectului: VlogOnCello- Transylvania Tour
O să filmăm un spot video în care voi cânta la violoncel în 35 de locații turistice pentru a le face cunoscute tuturor, de asemenea, îmi doresc să contribui la popularitatea violoncelului și a muzicii de factură clasică în rândul tinerei generații.
Compozitorul Marian Ungur este unul dintre cei mai recuoscuți și pasionați compozitori din Republica Moldova care a venit cu ideea să compună cu această ocazie o piesă creată din 35 de sunete emise din violoncel , câte un sunet dedicat fiecărei locații.
- Suntem 3 persoane care vom porni la drum!
- Împreună cu Ecaterina Stratan (asistent manager) și George Secrieru (filmare)
- Vom cuprinde 35 obiective din 9 județe, vom parcurge 2400 km în 10 zile.
- Un total de 48 ore petrecute în mașină și 72 ore de filmări.
Hashtaguri care vor însoți proiectul:
#alegeRomânia #Transylvania #CelloTour #chooseRomania
Aproximativ așa o să arate spotul video: link: The Piano Guys
Un proiect asemănător au făcut cei de la Moldovan National Youth orchestra cu “LalaPlay”
Au călătorit prin toată Republica Moldova pentru a promova spațiile turistice prin intermediul concertelor în aer liber.
link: expeditie-nationala-de-muzica-clasica link: LaLaPlay
"Conform Organizației Mondiale a Turismului (OMT), în prezent, 96% din destinațiile lumii sunt afectate de restricții de călătorie și alte măsuri de blocare. "
Pandemia a blocat total turismul extern, ceea ce înseamnă că acum este cel mai favorabil moment pentru a promova destinațiile turistice locale.
Românii trebuie să-și cunoască potențialul cultural și vara aceasta este perioada cea mai oportună pentru a ne descoperi țara.
Prin acest spot vom influența pozitiv oamenii, turismul local va crește, ceea ce va contribui la vizibilitatea spațiilor vizitate și vom atrage atenția autorităților asupra necesității atragerii investițiilor locale.
Cu ajutorul spotului video îi vom inspira să-și descopere Țara, la fel cum o vom face și noi.
Am calculat cu atenție suma de care avem nevoie!
- Detalii privind bugetul promovării videoului final de 5-6 min și 8 clipulețe mici pentru susținători:
Publicul țintă a promovărilor sponsorizate include România și Republica Moldova iar dimensiunea potențială a audienței este de 2.500.000 persoane în 60 zile.
- Remunerarea specialiștilor implicați:
Știm cum să te mulțumim și ți-am pregătit recompense în schimbul susținerii tale!
Am luat în calcul cele mai mici detalii pentru a călători în siguranță.
- Vom conduce mașina pe rând, toți avem carnet de conducere auto.
- Am stabilit un traseu optim pentru fiecare zi, astfel încât orele de șofat să fie alternate de suficiente opriri pentru lucru, mâncare și somn.
- Plăcerea de a conduce ne va fi oferită de BMW România. Vom primi cea mai sigură mașină din lume!
- Aproape în fiecare locație avem un acoperiș. George știe să vadă imagini frumoase, suntem pregătiți!
- Asociația „Carpaterra” ne va ajuta la obținerea tuturor permiselor necesare!
Răspunsuri la câteva potențiale întrebări:
România este cea mai populară destinație turistică în rândul compatrioților noștri, o bună parte din publicul nostru țintă sunt Basarabeni. Spotul promovează Transilvania în rândul localnicilor de pe ambele maluri ale Prutului și pentru întreaga lume.
Am ales să începem cu Transilvania deorece este cea mai pitorească parte a României, aici se întind cele mai frumoase peisaje românești, înconjurată aproape din toate părțile de munții Carpați. O zonă multiculturală și plină de istorie.
Destinațiile selectate sunt aproape una de cealaltă și avem posibilitatea să filmăm în câte 3-5 locații pe zi.
Orice detalii ce țin de etapele proiectului, de buget și promovare, vor face parte din raportul detaliat la finalul proiectului. Le pot comunica și în privat, oricând.
Transparența financiară:
La sfârșit de proiect voi face un raport care va fi expediat tuturor susținătorilor, voi prezenta lista cheltuielilor cu dovezi precum și analiza impactului proiectului.
PAGINI: Facebook Instagram YouTube Patreon
Ecaterina Stratan - Link Facebook - Logistică
Adelina Mariș comunicare
George Secrieru- Link Facebook - Video
Marian Ungur- Link Facebook - Muzică
Mircea Grițcan- Link Facebook - Ilustrație proiect
Radu Croitoru- Link Facebook
Te rog sa te autentifici pentru a putea posta comentariu