Progressio Hub - Un hub multilateral dezvoltat
Ce este Progressio?
Progressio este locul unde ideile se adună, oferim cel mai accesibil coworking din București, spațiu pentru eveniment și primul meeting point din capitală, bonus, impact social pozitiv pentru TINEri.
Viziunea noastră este o capitală în care tinerii reușesc să își atingă întregul potențial și participă activ la dezvoltarea societății.
Misiunea Progressio este aceea de a oferi antreprenorilor și specialiștilor un mediu propice dezvoltării ideilor lor și creșterea numărului de conexiuni cu oameni similari lor prin oferirea unui coworking extrem de accesibil și unui meeting point unic.
Impact social pozitiv?
Progressio va fi deschis prin asociația Bucureștiul Tinerilor. O organizație ce se ocupă în principal cu evenimente gratuite de dezvoltare personală și profesională pentru tinerii din capitală. Povestea asociației noastre o găsești aici.
Practic așa a și venit ideea de hub, lucrând îndeaproape cu psihologi, psihoterapeuți, coaches, traineri, consilieri de dezvoltare personală, freelanceri, specialiști din diferite domenii și tineri antreprenori am sesizat la mulți nevoia unui spațiu flexibil unde să poată să își țină întâlnirile și/sau activitatea de zi cu zi.
Apoi a urmat procedura prin care obținem sălile și procesul greoi, motiv pentru care ne-am dorit un spațiu doar al nostru unde să putem garanta un minim de 15 evenimente gratuite lunar.
Cu coworkingul ne-a picat fisa atunci când ne-am dorit și noi așa ceva, dar costurile erau prea mari pentru noi, așa că ne-am dorit ca acest spațiu să aibă cel mai mic cost cu putință pentru componenta de coworking, lucru care sperăm noi că ne-a reușit.
De asemenea, ne-am propus să oferim gratuit spațiu pentru evenimente gratuite destinate tinerilor, în limita posibilităților și specificului evenimentelor propuse.
De ce să te implici în campania de crowdfunding?
Dacă ar trebui să rezumăm într-o frază, ar suna așa :
Ajuți la dezvoltarea unei comunități unite de scopul de a dezvolta sustenabil societatea în care trăim.
Dacă putem să îți spunem mai pe larg :
- Participi activ la realizarea spațiului și alegerea locației
- Îți poți rezerva încă de acum locul în cadrul comunității
- Ajuți la dezvoltarea mediului antreprenorial din capitală
- Ajuți specialiști să aibă o variantă accesibilă pentru a-și desfășura activitatea
Cui ne adresăm?
- Antreprenori la început de drum
- Psihologi
- Coaches
- Psihoterapeuți
- Consilieri de dezvoltare personală
- Traineri/speakeri
- Companii medii-mari
- Firme de organizare de evenimente de dezvoltare personală/profesională
- Creativi
Comunitatea Progressio
Pentru noi comunitatea pe care o formăm este un factor esențial. Ceea ce înseamnă că toate deciziile luate referitoare la spațiu, fie el de coworking sau de meeting-uri, sunt luate împreună cu membrii comunității.
Motiv pentru care, imediat după finalizarea campaniei, ne vom consulta cu voi pentru a alege cea mai bună locație și cea mai bună formulă de design interior, iar apoi, după lansare, toate deciziile referitoare la spațiu se vor lua în grup :)
Ideea centrală pentru cei care nu au răbdare să citească: toți membrii hub-ului, cu abonamente active, iau parte în felul în care hub-ul arată și serviciile pe care le oferă.
P.S. O să avem și seri de gătit cu membrii din coworking pentru a ne putea împrieteni cum se cuvine.
Ce o să oferim, punctual.
Coworking. Care se adresează tinerilor antreprenori, freelancerilor și nu numai care au nevoie de un spațiu dinamic unde să își desfășoare activitatea și să se conecteze cu oameni similari lor.
Meeting Rooms - săli decorate minimalist pentru întâlniri private, ședințe de psihoterapie, consiliere sau coaching. Toate pachetele beneficiază de apă/cafea/ceai + acces la wi-fi de mare viteză. Pachetul este valabil pentru o lună de zile, iar orele sunt alese împreună cu front-office-ul.
Locație pentru evenimente educaționale - locația pe care dorim să o închiriem o vedem cu un spațiu de evenimente educaționale cu o capacitate de 30-40 de oameni. Ne-am propus să o închiriem cu 60lei/ora sau gratuit pentru evenimente educaționale gratuite.
Nu este vorba doar de spațiu aici.
Nu vrem să facem un spațiu pe care să îl poți închiria pentru necesități și cam atât. Este vorba despre comunitate. Vrem să aducem sub același acoperiș oameni dornici de schimbare, care își doresc să se implice activ în dezvoltarea societății în care trăim.
Fie că vorbim de oameni din zona dezvoltării personale, de antreprenori la început de drum, de freelanceri sau de specialiști din diverse domenii, scopul este de a genera o comunitate unde ideile se adună, cresc, performează și își ating întregul potențial.
Mă pot implica și altfel în campania de crowdfunding?
Da! Pentru sponsorizări în natură, discounts pentru locație, implicare în campania de crowdfunding ca voluntar ne găsești pe mail : hi@progressiohub.ro.
Nu te speria că nu este numele cuiva, toată echipa folosim aceeași adresă de mail momentan pentru a ne coordona mai ușor :)
Unde?
Locația pe care o să o alegem depinde și de suma pe care reușim să o strângem, dar cert este că va fi ultracentral (Victoriei-Romană-Universitate-Unirii) la nu mai mult de 500m distanță de metrou.
Cum o să arate Progressio în 2019?
Un adevărat centru de dezvoltare personală al capitalei și un generator de idei de dezvoltare durabilă, unde se adună atât experți din acest domeniu cât și specialiști din domenii conexe sau total diferite pentru a ajuta la dezvoltarea societății în care trăim.
-
10 /05
20174Mulțumim mult IQADS pentru super editorialul despre mine, povestea mea și despre Progressio.
Diferențierea hub-ului am gandit-o prin povestea din spate și impactul social pozitiv. La nivel pragmatic, avem pachete de pret foarte avantajoase raportat la celelalte spații de co-working din București. Căutăm să nu limităm oamenii pe numărul de ore, motiv pentru care aproape toate pachetele includ acces 09.00-21.00 (exceptand pachetul "Evening" care oferă acces doar în intervalul 18.00-21.00).
Also, la capitolul noutăți, încă mai căutăm locații și potențiali investitori +
facem tot posibilul să ținem un pitch despre ideea noastră în fața audienței de la iceefest.
-
10 /05
20173 -
03 /05
20172Dacă ești companie și vrei să participi la campania de crowdfunding, dă-ne un mail la adresa nastasarobert@bucurestiultinerilor.info sau ne găsești la telefon : 0722266160 :)
-
02 /05
20171
Te rog sa te autentifici pentru a putea posta comentariu