https://www.behance.net/gallery/97621519/Aplicatie-destinata-Politiei-Locale
Prototipul aplicatiei:
https://www.figma.com/proto/5YSngzjfDCavOSedPYxNiA/Politia-Romana?scaling=scale-down&node-id=44%3A87
Aplicatia realizeaza indosarierea automata a unor date precum numarul de inmatriculare, locatia, agentul constatator, motivul sanctionarii, etc. pe baza unei fotografii si a unei locatii, asa cum se poate vedea si in prototip.
In prezent in Cluj-Napoca conform site-ului primariei:
https://primariaclujnapoca.ro/politie-locala/
Poliţia Locală în municipiul Cluj-Napoca este constituită în Direcţie Generală aflată în subordinea directă a Primarului în conformitate cu HCL Nr. 85/22.03.2011 modificată prin HCL Nr. 141/01.06.2013, în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea un număr de 311 poliţişti locali.
Asadar, ne propunem ca numarul initial de clienti care vor avea acces la pachetul digital care consta in aplicatia mobila sa fie de 311. Initial dorim sa vedem reactia acestora si cat de bine se va integra aplicatia in viata lor de zi cu zi. Am estimat un procent de 64% in cel mai bun caz, procent care reprezint 200 de politisti si un procent de 15% in cel mai rau caz, procent care reprezinta 50 de politisti.
Toti candidatii impartasesc o dorinta comuna, aceea de a-si fluidiza procesul de munca si de a nu pierde timpul intocmind dosare. Pentru ei timpul, indiferent de varsta, este pretios si ar prefera sa il petreaca in asa fel incat sa se dezvolte personal sau sa faca alte activitati la locul de munca pentru a putea sa avanseze mai usor in cariera.
Ne dorim sa oferim 2 luni gratuite cu mentenanta inclusa pentru a le demonstra consumatorilor ca aplicatia poate si trebuie sa faca parte din viata lor de zi cu zi pentru facilitarea si eficientizarea procesului de munca.
Practic dezvoltam un produs care ulterior va dezvolta un obicei benefic pentru vietile celor care il vor folosi. Asa cum spunea Eric Ries, autorul cartii The Lean Startup : “ Diferenta dintre un produs bun si unul mediocru sau chiar slab, este faptul ca produsul bun reuseste sa formeze un obiecei benefic consumatorilor, integradu-se in viata fiecaruia, fara ca acestia sa realizeze. “
Daca ar fi sa vorbim despre pozitionarea pe piata a produsului nostru, acesta concureaza momentan cu oricare alt produs digital in mare parte. Dezavantajul este ca se adreseaza unui singur tip de public care poate sa accepte sau sa fie reticient cu privire la produs. Daca ar fi sa ne pozitionam real pe piata din Cluj-Napoca si implicit pe piata din Romania, tabelul de mai jos ar arata o pozitionare cat mai aproape de realitate.
Obiectivele pe termen scurt:
Obiective pe termen lung :
Politică de promovare
Promovarea se va realiza în principal în mediul online și prin contact direct cu membri responsabili de implementarea acestui tip de aplicație în comunitatea din Cluj-Napoca. Se va prezenta întregul concept al aplicației funcționale și se va oferi așa cum s-a specificat, o perioada de probă, gratuită, de 3 luni în care utilizatorii vor putea interactiona cu aplicatia noastra si o vor putea integra în activitățile lor zilnice.
Aplicație Mobilă:
Te rog sa te autentifici pentru a putea posta comentariu